Majitel svoji opravdu nadstandardní a luxusní vilu s vnitřním vyhřívaným bazénem neúspěšně prodával přes jinou realitní kancelář zhruba 6 měsíců. Poté na doporučení svého bratra, kterému jsem prodal byt v Praze, se na mě obrátil, jestli bych se mu o prodej této jeho vily nepostaral já.
I když jsem lokalitu neznal, nabídku jsem přijal a o vše se postaral. Nastudoval jsem danou lokalitu, důkladně jsem zpracoval tržní analýzu nemovitosti, nastavil reálnou prodejní cenu a adekvátní obchodní strategii prodeje.
Poté jsem nechal udělat fotostaging celé vily, natočila se videoprohlídka domu i jeho okolí, virtuální prohlídka celého domu, nafotily se profesionální fotografie, udělal se 3D půdorys, nechal jsem udělat vlastní web nemovitosti, napsal se poutavý text a díky správně nastavenému online i offline marketingu se dům prodal za 11,6 miliónů Kč, i když zájemci chtěli neustále snižovat cenu, nakonec se díky mé věcné argumentaci a vyjednávání podařilo získat pro prodávající ještě o 105.000,- Kč více, než byla původně na začátku nastavena reálná prodejní cena tohoto domu.
Financování koupě domu nebylo vůbec jednoduché a byla tam spousta úskalí a problémů, i přesto se nám nakonec podařilo vše zdárně dotáhnout až do konce a všichni nakonec byli spokojeni