Byt 3+kk/B, Praha 8-Bohnice

Byt 3+kk/B, Praha 8-Bohnice

Byt 3+kk/B, Praha 8-Bohnice 1024 639 admin

Teď už bývalý majitel tohoto krásného bytu chtěl koupit bývalou historickou faru nedaleko Nymburka, kterou jsem tehdy měl v nabídce k prodeji. Na začátku se pouze zajímal čistě jen o tu faru, byli jsme se společně na ní podívat, evidentně jej oslovila na první pohled, i přesto nebo možná i právě proto, že byla ke kompletní rekonstrukci. Tento klient, nazvěme jej třeba Tomáš, je umělecky zaměřený člověk a rád se zabývá něčím kreativním, což bylo následně i vidět na interiéru toho jeho bytu v Praze 8-Bohnicích. Slovo dalo slovo a uzavřeli jsme spolu rezervační smlouvu na tu faru. Jenomže teprve až teď to začalo být zajímavé.

 

Financování koupě té fary mělo být totiž zajištěno z prodeje jeho bytu 3+kk v Praze 8-Bohnicích. Rozkaz ale zněl jasně, prodat tento jeho byt co nejrychleji, a hlavně za co nejvíce peněz, jelikož z toho prodeje měla být i z větší části financována i kompletní rekonstrukce té historické fary. A to už začalo být malinko komplikovanější. Nicméně při návštěvě toho jeho bytu jsem doslova oněměl, jak originálně byl zařízený, ale i přesto naprosto funkční a praktický. Tento byt je v 1. patře menšího a komorního cihlového domu se zahradou, který se nachází v opravdu krásném prostředí, uprostřed přírody, v přírodním parku Drahaňské údolí, s úchvatným výhledem na Vltavu, ale i přesto se stále nacházíte v Praze. Nebylo by proto tak těžké jej relativně rychle prodat, ale za „běžnou“ tehdy aktuální prodejní cenu. Klient ale potřeboval z toho prodeje jeho bytu získat o dost více peněz, aby stihl tu historickou faru zatím aspoň „zachránit“ před jejím totálním zhroucením. Staticky na tom totiž nebyla úplně nejlíp.


Tak jsem si dal záležet na přípravě tohoto bytu k prodeji a následně i na vytvoření jeho opravdu co nejlepší prezentaci, aby zaujal na první dobrou v té konkurenci ostatních nabídek v dané lokalitě.

Přiznám se ale, že pro mě i pro můj tým (designerky, kameraman a fotograf) byla tato zakázka opravdu za odměnu. Byla radost jej nastylizovat tak, aby to bylo zkrátka dokonalé. I můj fotograf byl nadšený z toho bytu a doslova se vyřádil nejen na fotkách samotného bytu, ale taky na jeho originálně pojatých detailech. Stejně tak byla pro mě radost natočit působivou videoprohlídku, byť venku nebylo zrovna nejtepleji. Výsledkem pak byla profesionální a originální prezentace tohoto bytu a v kombinaci s efektivně zacíleným marketingem se podařilo tento byt „doručit“ k desetitisícům potenciálních zájemců. Ve finále to ale dopadlo úplně jinak, tento byt si nakonec koupili sousedi o patro výše z toho domu. Takže spokojenost byla úplně na všech stranách, byť ti sousedi nakonec museli za tento byt zaplatit o pár set tisíc více, než za co se ten byt původně začal prodávat. Díky skvělé profesionální prezentaci a propracovanému marketingu se totiž o tento byt strhl nebývalý zájem, což zapříčinilo i postupné navyšování prodejní ceny ze strany vážných zájemců, kteří o tento ojedinělý byt v krásné lokalitě zkrátka nechtěli přijít. Ale jak už to tak bývá, vyhrát může vždy jenom jeden. Poslední slovo měl pan majitel, a ten tak zcela pochopitelně dal přednost právě těm svým sousedům.

Při prodeji nemovitosti vždy záleží na mnoha faktorech, které výrazně ovlivňují jeho výsledek. Kromě samotných potřeb prodávajících a profesionálních realitních služeb realitních kanceláří, které by už snad měly být dneska naprostou samozřejmostí, jsou to bohaté zkušenosti konkrétního realitního makléře, taky jeho nadhled, přístup a schopnost vidět věci v určitých souvislostech. „

 

Kdyby to bylo dlouhé, tak dejte vědět, jsem schopen to nějak zkrátit nebo to můžeme dát případně jako další případovou studii.

Copyright © 2019 Roman Machník, realitní makléř. Ochrana osobních údajů

Back to top