Moje kamarádka mě oslovila, jestli bych se jí nepostaral o prodej jejího startovacího bytu, který měla aktuálně tržně pronajatý spolehlivému nájemníkovi. Čekali tehdy s přítelem rodinu a chtěli se přestěhovat do většího bytu.Požádala mě, jestli by nemohl zůstat ten nájemník v tom nájmu i po prodeji bytu novému vlastníkovi. Domluvili jsme se teda, zpracoval jsem tržní analýzu nemovitosti, nastavil reálnou prodejní cenu bytu a adekvátní obchodní strategii prodeje.
Poté jsem nechal udělat fotostaging bytu, natočila se videoprohlídka bytu i jeho okolí,
nafotily se profesionální fotografie, udělal se 3D půdorys, napsal se poutavý text a díky správně nastavenému online i offline marketingu se byt nakonec prodal za 2.420.000,- Kč.
I když na začátku zájemci chtěli neustále snižovat cenu, nakonec díky mému komplexnímu řešení a rovněž i mé schopnosti adekvátně argumentovat a nakonec i vysoutěžit co nejvyšší možnou cenu, se podařilo byt prodat o 270.000,- Kč více, než byla původně na začátku nastavena reálná prodejní cena tohoto bytu.
Nakonec se mi podařilo vybrat takové kupující, kteří tento byt kupovali jako investici, takže jim nakonec i vyhovovalo, že byt byl aktuálně tržně pronajatý. Všechny strany tak byli maximálně spokojené.