parallax background

marketing nabídky

OSLOVÍM MAXIMUM ZÁJEMCŮ

Snad nejdůležitějším atributem v obchodě je marketing, v realitách to platí dvojnásob. Při prodeji nemovitosti není možné se spoléhat pouze na několik málo realitních serverů, byť jsou třeba jedny z nejnavštěvovanějších. V rámci realitního trhu v ČR je potřeba pokrýt co největší podíl potencionálních klientů-zájemců o koupi nemovitosti a cíleně je oslovit, a to nejefektivněji docílíme co nejširším pokrytím inzerce na 70 realitních serverech, kterou standardně nabízím svým klientům a k tomu ještě zajistím efektivní online a offline marketing, včetně vlastní webové prezentace u vybraných nemovitostí, v neposlední řadě využívám i databázi našich klientů a samozřejmostí pro mě je i spolupráce s ostatními makléři napříč všemi realitními kancelářemi v ČR. Na začátku spolupráce při prodeji vaší nemovitosti vždy navrhnu individuální marketingový plán prodeje.
  • facebook
  • sklik
  • youtube
  • google ads
  • wordpress

Online marketing

Kromě již zmíněné inzerce na inzertních serverech patří mezi aktuálně jedny z nejúspěšnějších nástrojů online marketingu kampaně na sociálních sítích – Facebook, Instagram, Linkedin a YouTube. Postarám se Vám o správné nastavení kampaní, které jsou schopny efektivně a cíleně oslovit tu správnou cílovou skupinu uživatelů, díky čemuž se zvyšuje šance na rychlý prodej vaší nemovitosti a ve spojení se správně nastavenou její prezentací, tak v některých případech i za vyšší cenu. Dalšími velice účinnými nástroji, které efektivně používám, je reklama přes Google adwords a Seznam Sklik, PPC kampaně, kdy za pomocí klíčových slov a analytiky jsem schopen co nejefektivněji oslovit co nejširší okruh relevantních zákazníků

Offline marketing

Byť je v současné době offline marketing spíše na ústupu, pořád má svoje platné místo v rámci marketingu v realitách, kdy je stále efektivní podpořit online marketing právě offline marketingem, a to především v podobě lokálního marketingu – reklamní plachty na nemovitosti, v jejím blízkém okolí, bannery či billboardy u dražších nemovitostí nebo developerských projektů, inzerce v lokálním tisku, anebo letáky s reklamou na konkrétní prodej nemovitosti nebo s upozorněním a pozváním na konání dne otevřených dveří, tzv. open house u konkrétní nemovitosti na prodej v dané lokalitě.
MAXIMUM PRO KLIENTA

Na nic nečekám, ale aktivně hledám zájemce

Roman Machník