parallax background

Marketing nabídky

OSLOVÍM MAXIMUM ZÁJEMCŮ

Nejdůležitějším atributem v jakémkoliv obchodě je marketing, v realitách to platí dvojnásob. Při prodeji nemovitosti není možné se spoléhat pouze na několik málo realitních serverů, byť jsou třeba jedny z nejnavštěvovanějších. V rámci realitního trhu u nás je potřeba pokrýt, co největší podíl potencionálních zájemců o koupi nemovitosti a cíleně je oslovit. Toho nejefektivněji docílíme, co nejširším pokrytím inzerce na 75 realitních serverech, kterou standardně nabízím klientům. Zajišťuji efektivní online a offline marketing, včetně webové prezentace u vybraných nemovitostí. V neposlední řadě využívám i databázi našich klientů a samozřejmostí je pro mě i spolupráce s ostatními makléři napříč všemi realitními kancelářemi v ČR. Na začátku spolupráce při prodeji vaší nemovitosti vždy navrhuji individuální marketingový plán prodeje.

  • facebook
  • sklik
  • youtube
  • google ads
  • wordpress

Online marketing

Mezi nejúspěšnější nástroje online marketingu, kromě zmíněné webové inzerce, patří kampaně na sociálních sítích - Facebook, Instagram, Linkedin a YouTube. Postarám se o správné nastavení kampaní, které efektivně a cíleně oslovují správnou cílovou skupinu uživatelů, díky čemuž se zvyšuje šance na rychlý prodej nemovitosti, a ve spojení se správně nastavenou prezentací, také v některých případech i za vyšší cenu. Dalšími účinnými nástroji, které efektivně používám, je reklama přes Google adwords a Seznam Sklik, PPC kampaně, kdy za pomocí klíčových slov a analytiky jsem schopen, co nejefektivněji oslovit, co nejširší okruh relevantních zákazníků.

Offline marketing

Ačkoliv je v současné době offline marketing spíše na ústupu, pořád má svoje platné místo v rámci marketingu a v realitách. Stále je efektivní podpořit online marketing offline marketingem, a to především lokálním marketingem, například reklamní plachtou na nemovitosti či v jejím blízkém okolí, u dražších nemovitostí nebo developerských projektů bannery či billboardy, inzercí v lokálním tisku, anebo letáky s reklamou na konkrétní prodej nemovitosti nebo pozváním na konání dne otevřených dveří, tzv. open house u konkrétní prodávané nemovitosti v dané lokalitě.
MAXIMUM PRO KLIENTA

Na nic nečekám, ale aktivně hledám zájemce

Roman Machník