parallax background

jak pracuji


tržní analýza nemovitosti


Na základě všech dostupných a relevantních informací o dané nemovitosti zpracovávám její tržní analýzu. Nastavení prodejní ceny nemovitosti je to nejtěžší a zároveň i nejzásadnější na celém procesu jejího prodeje. Určení prodejní ceny nemovitosti obvykle nezáleží pouze na tom, kolik peněz z prodeje nemovitosti chce nebo potřebuje získat její majitel, stejně tak nezáleží na tom, za kolik Vám to je schopna „prodat“ ta či ona realitní kancelář Vaši nemovitost. Realitní trh je dosti složitý a orientovat se v něm není příliš jednoduché, vždyť trh s nemovitostmi se neustále mění a co platilo před rokem, už může být dneska jinak. Chce to určitě zkušenosti a detailní přehled na realitním trhu.

Špatné nacenění prodávané nemovitosti vede obvykle vždy k finanční ztrátě prodávajících.


obchodní strategie prodeje


Na začátku každé spolupráce při prodeji nemovitosti nastavuji po dohodě s klienty vždy obchodní strategii prodeje. Na základě všech relevantních informací vyhodnotím vše podstatné a navrhnu klientům postup při prodeji jejich nemovitosti, který by se v průběhu prodeje už neměl nijak zásadně měnit. Je ale samozřejmé, že každý proces prodeje nemovitosti je po celou jeho dobu „živý“ a určitě připouští jakékoliv změny, v závislosti na vývoji určité situace a taky v čase.

Důležité je znát veškeré potřeby klienta, podle kterých zvolíme tu nejefektivnější strategii prodeje.


zajištění penb


Ze zákona musí mít každá prodávaná nebo pronajímaná nemovitost vypracovaný tzv. Energetický štítek již při inzerci, a to pod nemalou pokutou. Existují ovšem výjimky, kde tato povinnost není, chcete vědět, jestli tou výjimkou nejste právě Vy a Vaše nemovitost? Ozvěte se a já Vám to prověřím. Dalším důvodem pro vypracování PENB je, že zájemce vidí v inzerci rodinný dům s poznámkou "G - mimořádně nehospodárná stavba", a to jenom proto, že někdo třeba z nedbalosti nebo nedej bože z neznalosti, nenechal tento energetický štítek vytvořit.

Řekněte sami, není hodnota "C - vyhovující stavba" přece jen lépe vypadající, navíc hned na první pohled zájemce neodradí.


profesionální prezentace


Kvalitní prezentace s dokonalými fotkami a poutavým textem je právě to co přitáhne pozornost každého zájemce o koupi nemovitosti. Vždyť může být nádherný a sebedokonalejší dům či byt, ale pokud nebyl kvalitně a profesionálně nafocený, tak nemá většinou příliš velkou šanci na rychlý prodej a za co nejvyšší cenu. Špatná fotografie byť krásného prostoru může úplně zkazit celkový dojem z nemovitosti. Proto si zakládám na kvalitním nafocení každé nemovitosti, nejlépe i s pomocí homestagingu, aby ten dojem z dané nemovitosti byl co nejpůsobivější.

Dle individuálního posouzení zajišťujeme rovněž i videoprohlídku, i za pomocí dronu, díky ní se dostanou na prohlídku jen ti opravdu vážní zájemci, navíc se maximálně zatraktivní nabídka této nemovitosti, na úkor těch ostatních, které jí nemají.


vyhotovení 3D a technického půdorysu


Skoro každá z realitních kanceláří to sice nabízí, ale podívejte se na jednotlivé realitní servery, kolik je tam inzerátů s vypracovanými 3D půdorysy. Nemám na mysli fotku nepřehledného technického výkresu na stole, ze kterého nejde nic poznat, nebo ručně nakreslený půdorys vyhotovený přímo na místě. Přece každý zájemce chce přehledně vidět přesnou dispozici bytu či domu, aby se v ní zorientoval a posoudil, jestli je právě tato nemovitost pro ně natolik zajímavá, že by ji chtěli vidět i na vlastní oči.

V rámci tohoto zpracování vyhotovuji i technický zakótovaný půdorys k dalšímu využití.


marketing a inzerce


Inzeruji na více než 70 realitních serverech, včetně samozřejmě těch nejnavštěvovanějších - některé mají návštěvnost větší, některé menší. Může být sebedokonalejší prezentace nemovitosti, ale pokud se nedostane k zájemci o její koupi, tak je vše k ničemu. Proto máme pokrytou většinu realitního trhu, s cílem dostat prodávanou nemovitost do co nejširšího povědomí. Nemovitosti svých klientů v případě potřeby inzeruji také v tištěné podobě v lokálních periodikách. .

Každá nemovitost si zaslouží individuální marketingovou strategii prodeje a může se lišit v závislosti na lokalitě, specifikaci nemovitosti a na domluvě s klienty. Samozřejmostí je i práce se sociálními sítěmi (Facebook, YouTube atd.).


kompletní servis


Samozřejmostí každého prodeje nemovitosti by mělo být zajištění maximální bezpečnosti samotného prodeje a převodu prodávané nemovitosti. V prvé řadě vždy provedu kontrolu právního stavu prodávané nemovitosti, v případě potřeby pomůžu uvést do souladu skutečnosti s tím, jak to má (s)právně být. Dlouhodobě spolupracuji s nezávislým advokátem, který se specializuje na nemovitostní právo, zajišťuje advokátní úschovu a rovněž v případě potřeby ověřuje podpisy přímo u nás v kanceláři. Tato spolupráce nespočívá pouze ve vyhotovení příslušných návrhů smluv, ale i v následném zapracování případných připomínek a úprav jednotlivých stran do smluv a rovněž i případné konzultace a právní poradenství

Zároveň před každým prodejem jsem schopen fundovaně poradit i s daňovou problematikou předmětného prodeje, abyste věděli, co všechno musíte nebo nemusíte platit.